Jeno - the målarmästare

Idag var det riktig skolstart. Vi började med idrott. Yay! Lina, Sara, Umundu, Nellysnälly och Marie och moi lirade rundbadminton. Askul även om jag aldrig vann. ^^
Sen fick vi superstressa tillbaka för att gå på artclass. Uppgift: måla av din vän. Haha! Jag och Lina ritade av varandra. Behöver jag säga nåt mer? Jag döpte mitt mästerverk till "Lina, förvånad" eftersom... tja, hon såg förvånad ut. Fick med alla detaljer. :D
Jag fick julklapp från Sara förresten. Burt's Bees Lipbalm! Wehooooooo! :D
Nu ska jag plocka ur disken ur diskmaskinen. -_- Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jeno! Du har skrivit fel på länken to my blogs . :/ Buhääää ;)

2007-01-18 @ 17:20:08
URL: http://fejksmilet.webblogg.se
Postat av: Jeno

Jag vet, det blev nån skit och jag orkar inte fixa det. :p

2007-01-18 @ 20:42:45
URL: http://slumpadebusigheter.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0