Handlat.

Har inte bloggat på ett tag. Okej, kanske ett dygn men skitsamma. xP 
Jag och Mozzie har varit i Västerås idag och shoppat shoppat litegrann. Faktiskt väldigt lyckat. Kom hem med lite påsar. :D Blev lycklig för jag hittade ett par stövlar, har letat efter ett par som jag gillar. De jag köpte var kanske inte precis som jag tänkt mig från början men jag gillar dem jättemycket. De har typ nitar på sig i bak. xD 
Och på Esprit-affären hittade jag en jacka. Oh. Hade spanat in den innan jul redan, och nu var den på typ 50% rea. Oooh. Var tvungen. ;-) Sen hittade jag lite annat smått och gott men orkar inte förklara allt. Haha. 

Kul att Marit Bergman vann pris på Elle-galan förresten! Det var hon värd, som jag announcat tidigare avgudar jag ju henne. Jag är inte bekant med så många andra namn på pristagarna, men men. :D 

Toodles!   

Kommentarer
Postat av: Ida

Shopping är kul, speciellt när man kommer hem med påsar :D

2007-01-27 @ 18:38:48
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0