Försenade julklappar : kärlek

Okej, jag överlevde. Hehe, inget mer snack om det. Inte tracka på nätet. ;D

Fick till och med två julklappar. En från DEM och en från min kusin, hans fru och deras son. Först, en bok, och sen, Gwen Stefani's The Sweet Escape! Snacka om Jenomusik. I love it. Låten jag lyssnar på nu är asbra:
I'm feelin' yummy head to toe (världens bästa låtcitat just nu!)
Ain't got no patience so let's go
Look, I'm diet drama wanna spend the night?
Don't bring pajamas man, there's so much heat beneath there clothes

Okej, kanske inte världens mest Jenovänliga låttext men musiken är så grym! Jag ger "The Sweet Escape": JJJJJ

Kvällen avslutades (utan gäster) med papas delicious hamburgare. Mmm! Over and out.

Kommentarer
Postat av: Ida

Din papas hamburgare är very famous

2007-01-07 @ 17:48:45
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0