Förlåt...!

Kära B och S,
Det var absolut inte meningen att fula ner eran annars så stylade fredagseftermiddag. Inte eller var det av min avsikt att låta djurets händer nästintill röra vid era bootcut-jeans.
Hoppas att håret kunde fortsätta vara tillräckligt tuperat för er smak trots att kanske min kroppsodör sänkte nivån på håret ett par centimeter. Jag beklagar också om ni var tvungna att bättra på Viva La Diva-läppglanset efter att snörpt på munnen åt mig. Det var självfallet inte meningen.
Jag har tyvärr ingen direkt ursäkt för mitt utseende. Jag har varit hemma hela dagen och det var absolut inte min mening att glömma att ens borsta min kalufs. Jag kunde ju dessutom ha dragit på mig lite glittrig rosa ögonskugga.
Tills vi ses igen,

Jenny

Kommentarer
Postat av: Ida

HAHAHAhhA! Jag kan riktigt se framför mig hur jävla fula dom var! PISS PÅ DOM

2007-01-13 @ 09:54:06
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0