Filmen om mitt liv

Vad skulle filmen om ditt liv heta?

"Flickan som trodde att hon var en ninja" kanske?
Vem skulle spela dig?

Oh vad svårt...  jag som vuxen skulle nog Ellen Pompeo få spela. Hon är cool men lika wierd-desperat som jag.
…och vilka skulle spela personerna i din omgivning?

Bror Jagi: Johnny Knoxville!
Pappa: Peter Haber.
Mozzie: Martha Stewart med ett flummigare manus.
Ida: Sandra Oh!
Lill-Madde: Ellen DeGeneres (HAHA)
Sara: Kanske kan make-up artisten filipina upp Reese Witherspoon?
Amanda:  Ibland påminner hon mig om Cameron Diaz. Jag vet inte varför. Men Cameron då. :p
Hur skulle omslaget se ut till din film?

Jag syr min ninjadräkt för hand av en blommig gardin.
Hur skulle den börja?

Jag står framför spegeln och sjunger med i sån cool låt, samtidigt som jag fixar i ordning mig.  Jagi kommer in och säger något nedlåtande om min överkropp.  Sedan går vi till bussen, som självklart är försenad.
Och slutligen… skulle den sluta?
När jag sitter på planet mot New York, pratandes Svampbob med Stephen Hillenburg som sitter bredvid uppenbarar sig plötsligt Ashton Kutcher och säger att Stephen sitter på hans plats. Ashton slår sig ner och vi börjar snacka... jag zoomas in och ler ett oemotståndligt leende. The End.


Kommentarer

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0