Ensam hemma.

Mamma och Jacob går med hunden, jag orkade inte följa med. xD Pappa jobbar. :-/ Tråkigt men sant. Jaja.

Har fått en påse med massa olika USA:iskt candy från Sara och hennes kusin Lauren, including bland annat Bubblicicous tuggummi i 1. sockervaddssmak och 2. jordgubbssmak. Nammie! :D

Idag hade jag kjol. >_< En skotsrutig, från Loi. Jag diggar den supermycket, skiter i om vissa stirrade på mig i skolan. Fast det kanske de bara gör. Jag vet inte. Varför skulle nån stirra på en average sjua?

Nu blir det nog lite glass. Har akut sockerbehov. Ehe. Over and out


Kommentarer
Postat av: loii

godiset lät väldigt gott!!!, men jeno, du är ju cool som vågar sticka ut lite från alla andra, jag tycker att du passar jättebra i kjolen och hela din lilla outfit, kramizz loiii

2007-01-17 @ 20:20:33
Postat av: Ida

Sockervaddssmak? Brukar inte sockervadd också finnas i olika smaker?

Du var jättefin i din kjol, Jeno. Den är väldigt Jeno precis som den där söta rosa tröjan du vet. Den som har volyym och är så där gulligt ljusrosa? Den diggar jag också

2007-01-19 @ 17:37:15
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0