Bio - Göta Kanal II

Det var sååååå trevligt igår! Tack Wiebes för en mycket pleasant evening. (och special thanks till Loi för din delicous chokladtårta! ;D)

Ehem, nu blir det bio då. Göta Kanal 2. Det ska bli skoj, även om den fått sådär-kritik. Pappa ville se den efter att ha sett ettan häromdagen, då han upptäckte att de dummas båt var en sån som vi köpte i somras. Jejj. 
I klädväg lär det bli tröjgrejen jag köpte igår along with mina svarta Acne. (R.I.P kolsvarta stuprör. Numera är de ju tvättade. Suck...)   
Over and out

Kommentarer
Postat av: Ida

Din pappa är rolig :D Han discovered er båt på film, coolt faktiskt. Vad heter nya skeppet då? XD

2007-01-15 @ 15:01:38
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0