Badhuset

Drog ner till badhuset med brodern idag... det var ganska pleasant. Startade off med några längder i kanske en halvtimme, sedan lek och plask. ^^
Efter det gick vi över till den större bassängen, och då sa Jagi att jag skulle hoppa från trean. Uh, hjälp! Men jag har ju gjort det förut, men sedan har jag inte vågat. Knallade upp tre meter och hjääälp! För högt, liksom. Knallade ner igen. Iakttog de andra ungarna, inklusive brodern, hoppa och skutta. Vafan, tänkte jag, när det blivit lite färre ungar, lite mindre möjlig publik.
Så jag knallade upp igen, shaky shaky, och så stod jag typ ytterst på trampolinen och tvekade. Läääänge. Men Jagi stod och hejade (men åååh, hoppa då! Det är bara vatten! Jag hoppar i och hämtar upp dej om du druknar!) på bassängkanten, så Jeno gick fram... och hoppade!

Fan vad ont det gjorde... eh. Menmen. Jag hoppade i alla fall. ^^ Hem igen, vråltrött, käkade lite och så... ja. Här sitter man. Mihi. :'D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klickade mig till din blogg genom att gå in på hotspot först. ;) Yää , så liten bloggvärlden är...

2007-01-08 @ 19:06:34
Postat av: Lina

- Postades såklart av mig , Lina . ;)

2007-01-08 @ 19:07:03
URL: http://fejksmilet.webblogg.se
Postat av: Ida

Jag hatar vatten! Och badhuset...och småungar XD

2007-01-10 @ 16:21:54
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0