Det är bättre att vara en modefjant än bara en fjant

image314

Årets bästa köp:
Hrrrm... min blåa H&M-klänning för typ tvåhundra spänn. Mycket kul har hänt i den.
Årets stilikon: Åh jag vet inte. Men Chloë är ju alltid snygg och sen gillar jag milk och Karoline hemskt mycket. (cred till Karoline för att hon bor i samma chica stad som jag gör)
Årets favorittrend: Det här med hög midja är ju ganska kul även om det kanske inte är något supernytt för i år.
Årets plagg: Klänning såklart!
Årets accessoar: Ash jag har ju bytt under året men jag säger långt halsband för vår/sommar och knästrumpor under hösten/vintern.
Årets hudvårdsprodukt: Haha sånt här är jag ju jättedålig men jag gillar min facepeeling från Neutrogena.
Årets sminkprodukt: Kan jag säga Isadoras eyeliner jag köpte idag??
Årets hårvårdsprodukt: Fan vad det kommer såna här frågor. Det får bli saltvattensprej då.
Årets internationella designer: Nicolas Ghesquière för Balenciaga och Christoffer Baily för Burberry Prosum. Och Giles Deacon för Giles.
Årets svenska designer: Paolo Melim Andersson för Chloé (han borde ju räknas till det svenska??).
Årets modell: Självklart favoriten Sasha Pivovarova!
Årets modeblogg: Hehe gissa...
Årets modebloggshype: Typ att härma alla. Alla ville göra lerhalsband, alla ville ta dagens outfit-bilder ute, alla ville göra sin banner så att det såg ut som ett rum, alla ville göra önskeoutfits, alla ville skaffa en skitbra kamera att fota med och alla ville ha creddiga dagenslåt-låtar. Är man en etablerad bloggläsare vet man vilka som var först...
Årets bästa: Min blogg för sjutton!

Inflikningar: Bilden tog jag i eftermiddags från mitt fönster, listan har jag elakt nog snott av Linn, citatet i rubriken är ursprungligen från Immanuel Kant.

Kommentarer

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0