I morgon börjar ................... ALLVARET

image218



Skola i morgon... såhär skulle jag gå klädd om jag fick önska.

Tischa:  Ultrasnygg som jag skulle bära oftare än den jag har med den där 'läskiga' tjejen på, vilket är ungefär jämt. Den här är från Urban Outfitters.
Kjol: Först tyckte jag inte alls om färgen men ju mer jag kikar på den, kjolen från American Apparel, så blir jag säkrare på att den är finfin. Fickor i fram - yes.
Skor: Fina ballerinas från H&M - som tyvärr är för breda för mig. Suuuck.
Väska: Jag är förälskad i väskan från Topshop - grym färg och modell.


Kommentarer
Postat av: Lina

ny uppdatering av "emo-docke-tischan" måntro? ;)

2007-08-19 @ 19:59:05
URL: http://fejksmilet.webblogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0