Vill ha just nu!

Vill ha just nu!

En liten lista på mitt ha-begär den tjugoåttånde december tjugohundrasex.

1. Choklad. Jag har otroligt chokladbegär just nu. Särskilt för vit choklad. Hjälp mig någon.
2. Piratplåster från favoritsaker.se. Fast hade jag såna skulle jag nog slå mig med flit bara för att få bära dem.
3. Glitter och glamour. De här söta stjärnorna får symbolisera mitt glitterbehov just nu. Glamourstatus just nu: 0,1 %.
4: Pluto-hängare från favoritsaker.se. Jag har två neccesärer med samma dödskallar på och jag älskar dem. Den här hängaren är underbar + très Jeno.
5: Louis Vuitton-nyckelring. Såå pretty. Kommer jag över den här (hur nu det skulle gå till) höjs även min glamourstatus, alltså två flugor i en smäll.
6: Röd iPod Nano. Troligen kan jag röra den som min egen i början på nästa år.

Kommentarer
Postat av: Ida

Du är fast i bloggandet och dess listor ser jag. Men du gör ett bra jobb, Jeno :D

2006-12-28 @ 21:06:02
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0