Jullov!!

Ja! Äntligen! Jag klarade det! Jag har gått första terminen i sjuan!
Märkligt egentligen, det känns som jättelängesen jag började sjuan, men inte alls längesen vi hade typ höstlov eller nåt.
Pysslade och gjorde ett jättespiffy julkort, inte direkt något jag planerar att ge till någon utan mest för att ha för mig själv. Jag limmade på nio pyttesmå makaroner och sedan fick de en ännu mindre tomteluva i glansigt, rött papper var. På med lite vadd som fick agera snö, och sedan ett litet sånt där brunt snöre som dekoration. Jag är pysselprinsessa.


                         Julkort


Kommentarer

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0