Julklappskrig

Idag hade vi (Nelly, Marie och Amanda + moi) julklappskrig. Très spännande. Var faktiskt rätt nöjd med de presenter jag åstakommit att ge de andra, men of course fick jag (minst) lika fina pressisar tillbaka. Det blev helt på smyckeslinjen, ett lovely långt halsband från Nelly, ett par urgulliga glitterörhängen i form av hjärtan av Marie och ett underbart Baglady-armband från Amanda.

Sara, som är i USA över julen, är mycket saknad. Come home girl as fast as you can! (And bring presents, haha)

Nu måste jag sova snart... Har ätit ärtsoppa plus pannkakorna, de blev inte så supermisslyckade i alla fall. The family gillade dem, vilket är ett mycket bra betyg. Men väntade jag mig något annat? Eh, nej!

Natti natti

Kommentarer

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0