Hundbus

Pappa och jag tog en sväng ner till en sorts hundpark nere i stadens slumkvarter. Nej inte riktigt men nära hamnen i alla fall. :p Där ligger en inhängnad spot som man kan busa med sina fyrbenta små kamrater. Efter att ha busar med några hundar kom två vänner till oss och deras hund Tara som är 10 månader och Max och Tara är typ jättebra vänner. De busade.
Sedan kom en liten jämthundsvalp och joinade deras urgulliga lek. Man kan få för sig att Max är trött nu såhär efteråt. Han ligger på min matta och.. sover. (det är mina pyjamasbyxor som ligger i en hög bredvid XD)

Max <3

Töööt. <3

Kommentarer
Postat av: Ida

Max är så söööt :P Puss på honom

2006-12-27 @ 18:40:22
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0