Frågor.

Ta närmaste bok, slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
Det blev Snö. XD Såhär står det: "Serdar Bey. "Kom så går vi bort och hälsar påKasim Bey, biträdande" och sen är raden slut. :D
Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Ingenting. Luft. (Fast det är nära att jag rör en röd krokgrejsegrejs.
Vad var det senaste du såg på TV?
Det måste ha varit Jackass i går kväll.
Utan att se efter, gissa vad klockan är?
Halv tolv? (nä, 13.14. Tiden går snabbt när man har roligt.)
Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
En skruvdragare från nedervåningen. XD
När var du senast utomhus och vad gjorde du?
Igår, kanske runt halv åtta när jag hämtade julmusten som stod utomhus för nerkylning.
Vad tittade du på, innan du började svara på den här undersökningen?
Mina fina neopets. :D
Vad har du på dig?
Ingenting. Nä, jag skoja bara. (puh) Jag har en grå t-shirt med dödskalletryck och ett par mysbyxor i plysch som jag låtsas är från Juicy Couture.
Drömde du någonting inatt? I så fall - vad?
Ingenting men däremot vaknade jag mitt i natten av att jag hade lagt min samling av solglasögon som vanligtvis ligger på hyllan bredvid sängen, i sängen. Det är sant!
När skrattade du senast?
HAHA. 
Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Asmycket! Hyllor, tavlor, en lampa, en ställning till teven, och... öh, det vad nog det. Inte så mycket, alltså.
Har du sett något konstigt på sistone?
Nopedope.
Vad tycker du om den här utmaningen?
Ganska pleasant.
Vilken var den senaste film du såg?
United 93 - i går
Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Kläder och ett fint hus + en fin båt + en fin hamster.
Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
När jag var liten tryckte jag fast kalaspuffar i ansiktet. Vänta det vet några redan. Attans. o_O
Om du kunde förändra EN sak i världen, utan hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Peace on earth!
Tycker du om att dansa?
Jaaaa
George Bush?
Nopsnops.
Föreställ dig att ditt förstfödda barn är en flicka… Vad får hon heta?
Jolanta efter den koketta damen i Hipp Hipp. Nejdå, kanske.. äh jag vet inte!
Om ditt första barn var en pojke, vad skulle han heta?
Jag skulle nog kalla honom Pojken.
Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Det har jag redan gjort. XD Jag vill bo i France.
Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Dude, where's my car?!
Har du pojkvän/flickvän?
Noaj.
Är du kär?
Lite betuttad är man allt. ^^
Hur tidigt stiger du upp?
Om skolan kallar: hemska kvart/tio i sju. Annars: Så sent det går.
Vem/vilka vet mest om dig?
Mozzie tror jag.
Gillar du att slåss eller?
Catfight med bror: ja. Annars: no.
Vad ska du göra ikväll?
Sova. :D
När var du senast riktigt full?
I mitt förra liv. Jisses, jag är barn.
Är du seriös?
Oui.
Hur många biologiska syskon har du?
The one and only broder.
Isåfall, vad heter de?
Jagi. xD
Hur många timmar sover du per natt?
Ingen aning, du.
Vilken färg har du på håret?
Brunt tror jag.
Och frisyren, hur ser den ut?
Rak som stålrör tyvärr.
Vad har du för färg på ögonen?
Gröna som alger och bruna som...
Vad vill du ha för färg på ögonen?
Spelar ingen roll jag gillar nog mina som de är.
Vem är snyggast i världen?
Inte jag i alla fall.
Ska du duscha idag?
I guess so.
Vad är det för veckodag?
Jag frågade Ida igår vad det var för dag, och jag tror att det var en måndag. Eller var det idag jag frågade? Vänta nu, julafton var på en söndag och julafton var i... går?
Är du uppväxt i stan eller på landet?
Eh, uppvuxen om jag får be. Men nåt mellanting tror jag.
Har du utländska föräldrar?
Min far är till hälften est .
Gillar du att laga mat?
Jadå.
Hur många par skor har du?
Vet ej.
Var har du ont?
Lite i fotknölen.
Vem är bäst just nu?
Min minigran.
Använder du hårspray:
Nej. Mitt hår är rakt ändå. xD
Favoritserie:
GREYS ANATOMY
Gillar du seriehjältar?
Om svampbob räknas, ja!
Killar eller tjejer?
Vad menar du? o_O
Salt eller socker?
Socker med stoort S.
Gillar du ketchup?
Om det inte smakar blod som det gör i skolan så.
Är du bra på att måla?
Naj.
Sommar eller vinter?
Sommar!
Vilken tid gick du upp idag?
Runt halv tio tror jag.
Vem kramade du senast?
Mozzie!
Vem pussade du senast?
Hunden. XD
Säger du "kex" eller "chex"?
Ööh? Vilka säger chex?
Vad längtar du till?
Båtsäsongen.
Favoritalkohol?
None.
Vad tycker du om ditt utseende?
Ingen kommentar.
Varför fyller du i detta?
Ingen jävla aning.
Vad heter dina husdjur?
Fullständigt namn på dansk/svensk gårdshund: Youhais Mister Max. Fullständigt namn på dammråttor under sängen: Anastacia + Uffe.
Hur kommer du bo till hösten?
Det har redan varit höst, men jag antar at home.
Har du körkort?
Noaj.
Hur gammal vill du vara när/om du får barn?
69 bast, tack.
Humör just nu?
Mätt, om det räknas som ett humör.
Favoritgodis?
Så mycket! Rollo, polkagrisar, såna där sura colanappar... och Campino!
Är det nåt du absolut inte äter?
Jag kan tvinga i mig det mesta. Det är faktiskt inte så mycket som jag inte gillar.
Sommarplaner?
Åka båt :D
Saft eller alkohol?
Saaaaft.
Hur många kuddar sover du med?
Deux stycken.
Morgon- eller nattmänniska?
Inget av dem.
Sparare eller slösare?
Beror på... men slösare eftersom att min bror hävdar detta.
Bästa film?
Forest Gump och Notting Hill.
Kommer du ihåg din första kärlek?
O ja.
Älskar du henne/honom fortfarande?
Nej
Har du några homosexuella vänner?
Inte vad jag vet.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid?
Ja, om man inte är otrogen.
Ser du på kärleken som ett misstag?
Nops.
Bio eller promenad?
En trevlig film är alltid en trevlig film.
Är du kittlig?
Ja som fan.
Rädd för insekter?
Nej.
Det här är jag bra på?
Menar du dig eller mig? Mig: Spärra upp ögonen, vara osäker på mig själv och göra kullerbyttor. Dig: Ställa frågor.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Kunna flyga.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig?
Aldrig i livet. Det är jättefult... (hör du det Ida?!)
Anser du att du är stark?
Nej jag är klen som en halv tändsticka.
Vad gör du om du får hicka?
Hickar. o_O

Kommentarer
Postat av: Lina

Oh jösses. jag orkade knappt läsa klart . o_O

2007-01-05 @ 17:16:23
URL: http://fejksmilet.webblogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0